senyuman, tangisan, coretan liku kehidupan.. sekadar mencari ruang yang sempit untuk berkongsi cerita.
insan yang tidak sempurna tapi disempurnakan oleh kamu.

tentera-tentera ku.. :)

Sunday, February 13, 2011

Task Day 1

hehe.. lambat btul 1st day aku untuk jawab soalan ni.. sblum jawab soalan 2, here is some summary of my day for the last week.. penat mengharungi 1 minggu ni pn x habis lagi sebenarnye.. seriously penat yg amat.. maybe the next3 week will be the same.. starting last week, aku ade 2 kelas malam.. kelas math.. dewan full pulak 2.. xske btl.. hopefully i can stand it with full of patient.. mmg aku hangin sikit last week.. maybe hangin banyak kot.. kesian orang sekeliling yg jadi mangse.. soorryyyy :(
 most important thing, i have successfully sit my test for engineering mathematics II and fluid mechanic.. untuk math aku still rase selamat.. but for fluid, i did'nt aspect anything.. redho jela.. just imagine two test in two day.. maybe salah aku study last minute.. hamek kaw.. 3-4 pagi baru tido.. esk nk test, petang tu baru nak start study.. kalau final exam wt cmni memang lingkup la cik bella oi.. huhuhu


ok start my 1st task on blog..


A: A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself..



hehe.. actually aku xsuke amek gmbr.. ni la yg paling latest sekali.. gmbar ni sblum p kelas kalau x silap.. n yg belakang aku 2 roomate setia aku cik dawai besi.. yeayhh..aku yg setia ikut die kot.. hahha.. kalau die xnak turun makan, mati la aku.. kena p kafe sorang2.. aauucchh.. xsanggup aku..   
interesting fact xde kot.. just fact yang betul2 fact la k.. 





1.  panas baran..
---> ye.. msti semua xcaye.. aku ingat lagi cikgu aku gelakkan aku bila aku cakap aku ni panas baran.. huhu

2. keras hati n keras kepala.. 
---> mak aku sendiri cakap cmtu.. memang betul pn.. kawan2 aku yg dh lame knl semua dh paham.. ni jugak mmbuatkan aku banyak memendam.. try my best to get rid this kind of attitude..

3. xpernah tengok movie kat cinema.. 
---> no komen.. bukan takut gelap k..

4. x reti shopping, xreti make-up.. bersiap dalam 10 minit.. 
---> ye.. no make-up.. anak2 gurl en. hassan x make-up.. we natural.. blom masenye lg.. n abah kami menggunakan RULE bersiap sepantas kilat.. bila nak prgi mana2, abah selalunya bagi arahan bila abah dah siap.. then abh terus start enjin kereta.. so, kami kena brdesup la siap2.. hehe

5. homesick!!
---> ni yg paling worse kot.. tp skrg dh kurg la.. thats why la i consider to choose the nearest u.. hehe.. ramai yg xtau aku kuar dr skolah teknik dulu sbb homesick.. sorry for burden my family.. teramat la susah nk kuar dr prison 2.. kena bg surat kt kementerian segala bagai.. huhu

6. xsuke kejut org bangun tido.. 
---> ye.. sangat2 xsuke.. melainkan ade bnde2 pnting.. sbb terase cam mengganggu org.. tp bile kt cni dh jd tanggungjawab aku pulak untuk kejut kawan2 aku.. lg2 budak laki yg payah bangun pagi..

7. xsuke tengok meja study serabut.. 
---> seriously serabut kalau tengok meja serabut.. haaa.. kan ayat aku dh serabut..

8. tempat makan mesti bersih.. 
---> setiap kali nk makan mesti aku perhatikan tempat makan.. lg2 kalo makan kt luar.. kalo kt umah, aku mesti nak mengamuk kalau dapur selerak.. lg2 bila org kt umah wat perangai malas diorang..

9.  habit! aku akan bau semua jenis makanan sebelum makan.. 
---> xtau la knp, kadang2 takut gak org pikir aku rude.. sory.. xde niat pn..

10. gila coklat.. 
---> agak2 coklat makanan or kaler??? hehe.. jawapannye dua2.. yes.. both.. baju pun banyak gile kaler coklat.. sbb kaler 2 nmpak kiut..

10.  muzik..
---> aku suka dengar lagu.. semua lagu aku layan.. even tengah study pun wajib dengar lagu.. in fact, cikgu aku pernah cakap muzik bleh wt otak kita lagi kreatif..

11. pantang jumpa orang kurang ajar.. 
---> biar nakal jangan kurang ajar.. word lecturer aku.. yes. aku stuju n aku suka ayat die.. little aiman kena tampar dengan aku masa umur dia 4 tahun sbb cakap bodoh kt abg die.. tmpar mnje je.. tp mmg die trgamam n smpai skrg die xberani nak sebut word 2..

12. xsuke mamat gedik.. 
---> aku xtau nk explain 'gedik' pd pandangan aku mcm mne.. tp bile aku jumpe mamat2 gedik ni, directly mood aku akan bertukar.. n lebih malang bila mamat 2 kena jeling.. yes.. i did it many times before..

13. kawan macam family.. 
---> aku senang berkawan dgn sape2 je.. n bila aku dh rapat, aku akan anggap diorg cm family aku.. mybe org yg xkenal aku akan cakap aku sombong.. but once korang dh kenal, korang tau la betapa gile2nye aku..hehe.. whatever u say, doesn't effect anything..huhu

14. x suke menunggu n ditunggu.. 
---> huhu.. mesti nak marah kalau kena tunggu.. n xssuke wat orang trtunggu.. rase mnyusahkan orang lain.

15. anak manje.. 
---> maybe la manje.. tp dgn family je k.. akak aku selalu cakap aku anak manje.. tp aku rase same je dgn adek2 yg laen.. maybe sbb aku anak gurl yg last.. sakit cket trus ngadu kat akak n mak.. huhu


thats all from me.. hahaha.. dah macam present la plak.. 2 jela kot yg aku ingat pasal aku.. any comment or question bleh tinggalkn kat comment box.. jangan malu2..

p/s: harap2 markah test2 aku mmbanggakan.. 
       YA ALLAH, permudahkanlah segala urusanku di dunia dan di akhirat.. amin..

wassalam



    No comments:

    Post a Comment