senyuman, tangisan, coretan liku kehidupan.. sekadar mencari ruang yang sempit untuk berkongsi cerita.
insan yang tidak sempurna tapi disempurnakan oleh kamu.

tentera-tentera ku.. :)

Thursday, May 31, 2012

assalamualaikum..
pejam celik dah hujung sem.. nak masuk study week pun.. macam-macam dah dilalui sepanjang 1 sem.. xsabar nak bukak buku baru..


 ujung sem memang selalu stress.. hati mana tak terusik bila sahabat sahabat semakin menjauh.. mungkin hanya aku yg terlalu sensitif atau lumrah dunia memang harus kehilangan saat diri mula menaruh percaya.. aku hanya mampu berfikiran se-positif mungkin.. itu yg aku tanamkan sejak awal dulu.. untuk berubah menjadi lebih baik memang la penuh dengan dugaan.. hidup penuh dengan air mata pasti lebih nikmat.. tapi biarlah airmata itu air mata yg mampu memadamkan api neraka kelak.. 


ya Allah, ya Rahman, Engkau mengetahui segala yg tersembunyi.. aku bergantung kepadaMu ya Allah.. hanya kepadaMu ku memohon segala pertolongan dan petunjuk.. jika ini yg terbaik untuk agamaku, amalanku dan akhiratku untuk masa ini dan masa kan datang, maka permudahkanlah segalanya ya Allah.. dan jika ini bukan la jalan terbaik untuk agamaku, amalanku dan akhiratku untuk masa ini dan masa akan datang, maka jauhila ia dr ku dan tenangkan la hati ini menerima ujian dan dugaanMu.. :")

2 comments:

  1. saya sebagai sahabat tetap akan temankan awak...jgn berhenti berdoa semoga Allah memberi kekuatan untuk mengharungi ape pon rintangan yg ade walaupun secara bsendirian...

    berfikirlah secara positif bahawa masih ade sahabat yg sudi utk mnjadi peneman awk dikala sunyi mahupun gembira...

    ReplyDelete
  2. semoga beroleh kekuatan menempuhi segalanya walaupun bersendirian.. :)

    ReplyDelete