senyuman, tangisan, coretan liku kehidupan.. sekadar mencari ruang yang sempit untuk berkongsi cerita.
insan yang tidak sempurna tapi disempurnakan oleh kamu.

tentera-tentera ku.. :)

Thursday, June 23, 2011

i'm in love :) (part 2)

part 2 la plak.. semestinye sambungan kepada part 1 yang dahulu kala.. kalo terlepas, cari la balik.. hehe.. aku baik ati arini.. sape rajin nak bace part 1 bleh klik link ni.

ok kali ni nak cerita pasal ape pulak lah agaknya ye?? tanda soal dah pusing-pusing atas kepala. kih2.. kali ni nak cerita pasal tuntutan saya pada awak and peringatan sesama kita sepanjang hampir dua bulan terpisah buat ke sekian kalinya. cewaahh.. jom buat list bagi mempermudah kerja otak Melayu yang mudah lupa ni.

SENARAI TUNTUTAN AND PERINGATAN!!

1. no more TIDO selepas asar. hehe.. kat hostel memang pantang ada masa terluang. ke katil la jawabnye. tapi semangat dan dorongan membuatkan mata ni kebal sepanjang hari. hoorraayy!! nak tau kenapa dia xbagi sy tido lepas asar?klik sini
MySpace
2. makan ikut masa. kena sarapan lagi tu. haha.. almaklumlah, orang rajin makan macam saya ni memang kena paksa selalu. ok tipu. 

3. kena belajar pujuk awak dulu baru boleh dapat lesen cuci mata n cari lain.. auuww~~ jangan nyesal ea. hehe

4. x boleh buat muka majuk or buat-buat majuk nanti awak SUMBAK PAROK. "sy nak tengok awk comey selalu". mesej awk untuk pujuk sy. :)

5. saya kena terima kalau awak belanja and awk jugak kena terima kalau saya belanje. deal!!

6. awak kena bagi saya hadiah sebab berjaya makan lebih banyak daripada biasa. roti bom 2 keping + nasi goreng. nak pecah perut rasenye.

7. lepas ni kalau keluar kena makan depan mata awak. hehe.. nak tau kenapa? sebab masa kitorang keluar aritu, saya tipu cakap dah makan. padahal xmakan ape-ape pn untuk 1 hari tu. maap3.. and awak pulak kena makan banyak-banyak depan saya. xboleh diet-diet. :p

8. xboleh cuci mata depan awak nanti kena tinggal kat tempat tu. auucchh.. scary je kena tinggal. :p

9. kalau saya moody time mesej, awak nak stop mesej terus. haishh.. nampak x tegas die tu. bagus3. still xnak manjakan saya. :)

10. awak kena belanja saya makan cendol, saya belanja awak aiskrim. demand betul die ni nak baskin robin je. 

11. x boleh rahsia ape-ape daripada awak. haipp2 boss!! menurut perintah. :)

12. saya lagi tegas, awak lagi jahat. x aci betul die je boleh tegas. hehe.. gurau jela. tapi ingat! time saya tegas je awak boleh jahat. time saya baek, awak xboleh jahat.

13. kena ingat benda yang boleh buat awak marah. xyah la bgatu kat sini. masing-masing tau sendiri. hehe.. insyaAllah saya xbuat awak marah. :)

itu jela kot yang ade setakat ni. hehe.. tapi nak bagitau, die dah pandai nak jeles. hahaha.. i loike!!


mesti dh terpikir ni citer aku or copy paste citer orang len kan3.. err... biar la rahsia ye.. yang still xpercaye part 1 tu bukan citer aku, its ok.. anggap la ni pn citer aku.. simple.. :)


No comments:

Post a Comment