senyuman, tangisan, coretan liku kehidupan.. sekadar mencari ruang yang sempit untuk berkongsi cerita.
insan yang tidak sempurna tapi disempurnakan oleh kamu.

tentera-tentera ku.. :)

Thursday, March 10, 2011

task day 3: picture





xtau nak letak pic pe sebenarnye.. ni gambar kat matrik KMJ.. banyak kenangan kat sane.. suka duka sume ade.. hehe

rindu betul time kat matrik.. rindu mase2 stdy gile2 xcukup mase.. sekarang kat u lepak je xde nak terkejar2 cam dulu.. yeke?? hahaha



sem 1.. kami just berlima..

lab dengan mdm farha..

sem 2:puisidra yg penuh dramatik..hehe


bfday boy kene prank..
yg ni pulak geng2 ronggeng aku kat matrik.. hehehe.. gambar bawah ni real kitorang terkunci malam last kt matrik.. orang len dok sibuk kemas barang,kitorang dok sibuk cari fellow nak kunci.. hahaha.. pintu auto lock, aten plak dgn selambernye tarik pintu.. aku pulak tgh lepak dgn budak kelas n xbawak kunci.. jah yg menumpang bilik aku pn terlibat same.. aten yg xde tudung just pinjam telekung ain p jumpe fellow.. hahahaha.. kelakar gile time ni.. xpernah2 kitorg terkunci, boleh pulak last day kt sane terkunci..


terkunci last day at KMJ..


sempat merayap time stdy week..
macam2 memory yg xkan dilupakan di KMJ..

p/s: aku cari gambar time skolah tp xjumpa.. kat umah ade la.. sory kawan2.. aku syg korg sume.. hehehhehe

1 comment: